[CBS]

SOUTĚŽNÍ DIALOG NA ARCHITEKTONICKÉ A PROJEKČNÍ ŘEŠENÍ KULTURNÍHO DOMU SLAVIE

SLAVIE ČESKÉ BUDĚJOVICE 

Předmětem soutěže bude řešení rekonstrukce a revitalizace objektu kulturního domu Slavie v Českých Budějovicích. Historická hodnota kulturního domu leží především v autorství Ignáce Ullmanna. Zadavatel očekává v rámci soutěžního dialogu nejen architektonické řešení, ale i kvalitní a logické provozní modely a schémata pro různé druhy akcí a provozu.

Architektonická soutěž bude vedená formou soutěžního dialogu.

Odborná komise

Jan Soukup, architekt
Stanislav Fiala, architekt
Jáchym Svoboda, architekt
Barbora Hora, architektka
Marek Přikryl, architekt
Juraj Thoma, 1. náměstek primátora
Petr Štěpánek, člen zastupitelstva
Daniel Turek, člen Kulturní komise rady města
Jan Klein, člen zastupitelstva
Šimon Heller, člen zastupitelstva
Ivan Nadberežný, člen zastupitelstva
Jan Piskač, člen Kulturní komise rady města

Zadavatel

Statutární město České Budějovice

Kontakt – organizátor
Igor Kovačević
igor@cceamoba.cz

Soutěž je
mezinárodní
bez žádného poplatku
vedená formou soutěžního dialogu
s nutnou registrací v Tender arena

  • Registrace v Tenderarena a podání žádosti o účast jsou nutné do
    4. 11. 2019, 15:00
  • Odevzdání “profesního přístupu” do 
    18. 11. 2019, 15:00
  • Komise vybere 6 účastníků
    21. 11. 2019
  • Workshop 1 – prohlídka
    6. 12. 2019
  • Workshop 2 – konzultace
    31. 1. 2020
  • Workshop 3 – prezentace
    27. 3. 2020
  • Odevzdání nabídek
    17. 4. 2020, 15:00

Odborná komise vybírá na základě “Profesního přístupu” 6 účastníků z nichž každý obdrží za účast v soutěžním dialogu 460 000 Kč.

Zadání a podklady

Zadávací dokumentace (pdf)

Všechny přílohy (zip)

Jakmlie začnete o účasti v soutěži přemýšlet, registrujete se, prosím, do nástroje Tender arena – je to proces, kterému budete muset věnovat řádově až dny a bez registrace nebude možné návrh odevzdat.

Odkaz na soutěž v Tender arena

Tender arena registrace

Registraci je možné provést na Tender arena v několika krocích:

1. Je nutné mít k dispozici veškeré údaje k subjektu, který se registruje

2. Po zanesení identifikačních údajů, komodity, administrátora je nutné provést ověření, které je možno provést ověření, jsou zde tří možnosti:

Odesláním elektronické zprávy obsahující připojené podepsané dokumenty

Zasláním požadovaných dokumentu pomoci ISDS 9 (informačního systému datových stránek)

Zasláním požadovaných dokumentu poštou na adresu Tender systems s.r.o., nám. Před bateriemi 18, 162 00 Praha 6

V případě, že máte s registraci potíže, obraťte se na Uživatelská podpora: tel.: (od 8:00 do 17:00 v pracovní dny): +420 226 258 888 ,e-mail: support@tendersystems.cz ,on-line HELPDESK: http://helpdesk.egordion.cz nebo emailem na organizátora: igor@cceamoba.cz

K podání Žádosti o účast v soutěži  je třeba:

1.    Vyplnit a elektronicky podepsat Žádost o účast (dle Zadávací dokumentace přílohu č. 1 – Editovatelné přílohy)

2.    Prosté kopie dokladů (dle bodu 7.4 Zadávací dokumentace)